kedd, május 18, 2010

Svéd - MERSZ nap a Hungaroringen

Hát ismét erre jártam, gondoltam vések valami jót a mai napról. Iszonyatos milyen szél van Budapesten és a környékén. Tegnap este már be voltam sózva, mert ma ismét Hungaroringre mentem. Svéd Mersz nap lett volna, megtartva ha a természet erői is így gondolták volna. De olyannyira fújt a szél, hogy a szervező úgy döntött, hogy megkímél minket a több órás áldogálástól a poszton így bent a bírói helységben pókereztünk meg ökörködtünk. Néha az ilyenek feltöltő hatással vannak ránk. Eléggé le tudunk fáradni. Volt aki az autójában aludva várta, hogy kinyisson a bolt mára. De hát, ettől nem nagyon kellett tartani. Volt egy másfél órás napsütés és azután is szakadt az eső. Sajna...pedig...Báááár Bonus csinált rólam ilyen lopott fotókat :D Komolyan agybeteg :D bár a kép meg kell hogy dícsérjem mert jól sikerült...Fura de jó :D
Itt épp Svéd motorján nyűgösködöm. Jó fejek voltak a fiúk...jót röhögtünk együtt. Délután 3 környékén fújták le a napot, mert esély sem volt arra, hogy kiviruljon a nap. Remélem ez az állapot nem fog sokáig tartani, mert kezdek bele őrülni a dologba, hogy hideg van meg ilyen apróbb dolgok.
Holnap gépírás OKJ vizsga. Nagyon nem izgulok, bár lenne mire, mert alig jártam be órára. De hát ez van...Most is nagyon vicces hetem van. Hétfőn, előadást gyártottam egész nap a koliban. Ma ugye Hungaroring, holnap OKJ vizsga + előadás. Csütörtök, péntek, szombat, vasárnap Hungaroring... :D Nem szenvedek, én így élek :D és igen agybeteg vagyok :D de nem baaaj élvezem :D
Na elteszem magam holnapra lassan egy pancsi és egy kis olvasgatás után. Holnap pedig vizsga...Neeeeee :'(

Nincsenek megjegyzések: