csütörtök, május 13, 2010

Bécsben a kiscsapat... :)

Megérkeztem egy kis csúszással, de itt vagyok és hát írok mint a kis angyal Bécsről. :)
Reggel 7-kor indultunk a Népligetből, az 5-ös kocsiállásról. Az első egy órát azt hiszem még bírtam majd elfeküdve az ülésbe aludtam. Hegyeshalomnál keltem fel elvégre ébren kell legyek amikor életemben először átlépem az országhatárt. Fura volt, hogy a magyar feliratú táblákat felváltották a német táblák. Végig beszélgettünk útközben. Megterveztük, hogy hova megyünk először, illetve, hogy nem lesz terv, hogy miket nézünk meg, hanem amerre visz a lábunk minket. Elég fura volt, hogy Bécsben a buszpályaudvar nem épp, olyan mint a Népliget...sokkal rosszabb...nem is nevezném buszpályaudvarnak, mert még azt hiszem itthon is jobb a Volán telep. Ahogy megérkeztünk felmentünk a metróhoz, meg venni a bérleteket az elkövetkező pár napra. Már most kezd hiányozni a lift a metróknál és ilyesmi kényelmi funkciók. A metrók ajtókat maguknak az utasoknak kell kinyitni...Megnéztük szombaton a Parlamentet (ahol megjegyzem úgy leamortizáltam a lábam, hogy dagadt térddel sétáltam végig Bécsen...és így voltam bulizni is...naagyon jóóó volt :D ), sétáltunk a Mariahilferstraßen, megnéztük a Maria Theresien Platz-ot. Azt sajnálom, hogy nem jutottunk el a Práterba. Azt még érdemes lett volna megnézni...na nem baj, legalább van miért vissza menni! :P Az éjszaka nem volt épp zökkenőmentes. Mindenkit elkapott a holtpont amikor már szinte nem bírtuk tovább. Az éjszaka fenn maradó részét, a koncert után (ami a Flexben volt a holt Duna ágánál) a bécsi Titanicba töltöttük. Nagyon élveztem, bár azt hozzá kell tenni, hogy elég alternatívan 'táncolnak' az ottaniak...de elnézzük nekik...mert németek. Haza felé a reggeli járattal jöttünk, mert sok volt mindenkinek, így már délelőtt Budapesten voltunk. Sok képet csináltunk, iwiwre fel is tettem párat, bár még van egy kettő amit várok Szanditól! :)

Nincsenek megjegyzések: