szombat, június 19, 2010

Power Up in Hungaroring... 2010. 06. 18-20.

Ismét erre jártam, így úgy gondoltam vések valami kis beszámoló szerűséget ide.
A hétvégén Power Up van a Hungaroringen. Állati jó hangulat, főleg akkor ha az ember a célegyenesen van poszton...hiszen ott belátni és behallani a boxokba. Persze ez nem minden esetben kellemes dolog. Sok az Olasz, Német...és néhány Magyar is megtalálható a boxok rejtekében. Elméletileg csak péntekre lett volna beosztásom, de a végén úgy módosult, hogy szombatra is kaptam beosztást....Persze ennek én örültem, de csak addig amíg ki nem derült, hogy miért kellünk többen. 3 órás Endurance verseny...tehát 3 óra feszített figyelés, hogy ki az első az utolsó és egyéb helyezések. Persze kékezni totál káoszosan lehet. Sőt a magam fajta ember fia aki nem igazán van képbe a dologban simán félre kékez. A saját szavaimmal élve "átfogalmazom a kék zászló jelentését..." nálam nem előjelző, hanem utójelző. Ma mázlim volt mert a 2-es poszton voltam. A célegyenesen. Az 1-es poszt persze totál képbe volt, de most komolyan. Összedumáltunk reggel és megígérték, hogy segítenek. Így is volt, így én a motorok helyett inkább az 1-es posztra koncentráltam. Bár próbáltam csodát tenni és végig képbe maradni, de lehetetlen próbálkozásnak tünt a dolog. Fél óra után a versenyirányítás közölte, hogy mivel nem minden esetben stimmel a rajtszám a transponder számával így inkább ne kékezzünk. Persze a csapat külön kérte ezek után, hogy mégis. Nagy nehezen meg volt a vége meg az eleje, de max 6 motornak tudtam tutira kékezni....Borzalmas volt. És, hogy az életérzésem minél inkább meg legyen, jöttek a fűnyírósok. Az egész 3 óra alatt ott nyírták nálam a füvet. Így nem volt elég az, hogy a motorok ott zúgtak (papíron) szám szerint 53...de, hogy még a fűnyírás is?! Na ott sok volt. A rádióadás 95%-át nem értettem, így nem igazán volt vicces a dolog. Kicsit változtattunk az általános rajteljáráson...tehát nem a FIM szabályok szerint csináltuk külön kérésre...
Mint minden Endurance verseny ez is Le Mans-i rajtal indult. Tehát ez azt jelenti, hogy a motorokat leteszik a fehér vonalra a pálya szélén, és vele párhuzamosan felsorakoznak a versenyzők. Amikor meglengetik a nemzeti színű zászlót el kezd mindenki futni a motorjához, és így indulnak a 3 órás megmérettetésen...Vicces tud lenni...én ma láttam először ilyen rajtot, persze tudtam, hogy van és hogy milyen, csak még élőbe nem volt szerencsém ilyenhez. Most ez is meg volt...ki lehet pipálni :)

(A Le Mansi rajteljárás)
Tegnap annyira rossz idő volt odakint, hogy reggel 10-től délután 2-ig tudtam írni a sztorit. Igen meglepő dolgokra képes a benzingőz azt mondhatom. Úgy kb 6 motor lehetett kint, de mintha megszünt volna a világ...Meg is írtam az egész fejezetet, már csak be kellene gépelni, de hát még nem volt rá időm, és hétfőig nem is lesz. Mert hétfőn OKJ szóbeli vizsga...vasárnap meg még mindig Power Up...
A csütörtöki MERSZ estén készült egy két jó fotó rólam, majd azt is felteszem csak kapjam meg Bonustól őket :D Sőőőt fent vagyok a neten (http://www.szabadban.hu/cikk.php?aid=8d1e732d85a9ee94d8c5893&cat=134) elvégre mindenkinek jár 5 perc hírnév :D
Következő jelentkezésemig mindenkinek jó pihit :) Ha már én dolgozom addig ti pihenjetek :D
Hamarosan jövök :P

Nincsenek megjegyzések: